2012. június 6.

American frosting ♥

Ma reggel hatalmas lépést tettem a tündérsüti-technológia terén!
Lassan 2 éve kutatom azt a tökéletes frostingot, ami lágy, könnyű,
légies, finom,és kellő tartása van ahhoz, hogy szép, éles mintázata
legyen habzsákból kinyomva.Tudom,hogy ez elég sok elvárás
egy szerencsétlen krémmel szemben, de látva mások fotóit,
nagyon úgy tűnt,hogy mégsem lehetetlen!Na,és akkor ma reggel
kipattant a szemem,és nyolcszázötvekilencedszer is nekifutottam,
hogy "na majd MOST!"És most sikerült:))))))))))
Megosztom hát Veletek az American frosting titkát, mert ezzel
új dimenzióba lehet lépni a cupcake sütés világában:

Hozzávalók: 
150 g cukor
1 tojásfehérje
1 evőkanál víz
1 evőkanál golden syrup ( valahol azt olvastam,hogy ez mézzel
helyettesíthető,engem szerencsére Szofika rendszeresen ellát vele)
icipici só

Na és a trükk,hogy miután mindent összekavartunk,gőz fölött
mixeljük a témát egyes szakvélemények szerint 7 percig (ez miatt
7 minute frosting is a neve),az én receptem azt írta 8-10 percig,amíg
a cukor teljesen el nem olvad,és egy kemény,sűrű habot nem kapunk.
Én talán egy picit hamar hagytam abba,mert maradt egy-két
cukorszemcse benne, dehát elsőre ezzel is teljesen happy vagyok!
Ízesíteni is lehet,amikor levettük a gőzről,én ebbe most semmit 
nem tettem,és így teljesen marshmallow ízű lett!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése